Chelsea-Club

قالب وبلاگ


Chelsea-Club
نويسندگان

مورینیو شورله را به آرزویش خواهد رساند

 به گزارش کلوپ  هواداران چلسی ، مورینیو که دیروز رسما به عنوان سرمربی چلسی معرفی شد، چهارشنبه شب به قول خود عمل خواهد کرد و در بازی خداحافظی میشاییل بالاک حضور پیدا خواهد کرد.

مورینیو در این دیدار “تیم منتخب جهان” را مقابل تیم دوستان بالاک هدایت خواهد کرد، تیمی که به نظر می رسد آندره شورله نیز در آن حضور داشته باشد.

رودی فولر آماده است که در همان شب و پس از اتمام بازی با خوزه مورینیو بر سر انتقال این وینگر 22 ساله مذاکره کند.

رودی فولر،مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن گفت: “تمرکز اصلی بر روی بالاک خواهد بود و کار درست نیز همین است. ولی ما به دنبال راه حلی برای انتقال آندره شورله می باشیم و مذاکره من و مورینیو پس از بازی در مورد این مسئله اجتناب ناپذیر خواهد بود.”

سدی که بر روی این انتقال وجود دارد این است که رودی فولر کوین دی برین را به عنوان جانشین شورله برای یک سال به صورت قرضی می خواهد. ولی مورینیو هنوز تصمیم خود را در مورد این بازیکن نگرفته و می ترسد که با جواب منفی خود به لورکوزن شورله را از دست دهد. با این حال این مسئله می تواند با مذاکره مورینیو و فولر حل شود.

شورله از زمانی که بالاک به چلسی پیوست همیشه در رویای بازی کردن برای این باشگاه بوده است و استمفوردبریج قصر رویاهایش می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, ] [ 8:29 ] [ F.LamparD ]
درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ برای اطلاع رسانی اخبار جدید تیم چلسی برای شما دوست داران ساخته شده است.منتظر نظراتتون هستم.امیدوارم که این وبلاک رضایت شما را به خود جلب کند. با تشکر
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 44435
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

جدول لیگ